Skip to main content
Announcements
Qlik Connect 2024! Seize endless possibilities! LEARN MORE
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
DavidDocquoyBaudelet
Contributor III
Contributor III

Attacher une licence QLIK à un utilisateur de la communauté

Bonjour,

J'essaye de trouver comment attacher une licence QLIK à mon compte utilisateur de la communauté, afin d'accéder à l'espace de téléchargement en version complète.

Malheureusement, j'ai parcouru le site sans succès 😞

Si quelqu'un sais comment proceder ??

 

 

 

1 Solution

Accepted Solutions
Vinay_B
Support
Support

Hi @DavidDocquoyBaudelet I got a confirmation from customer support that your access is updated now. Can you please try creating a case now and let me know if you still encounter any issues?

Thanks!

If this resolves your query, please click on "Accept as Solution" for confirmation. Thanks!

View solution in original post

5 Replies
Vinay_B
Support
Support

Hi @DavidDocquoyBaudelet 

Please reach out to our Customer support team and they would be able to make this happen.

https://community.qlik.com/t5/Knowledge/How-to-create-a-case-and-contact-Qlik-Support/ta-p/1710992

If this resolves your query, please click on "Accept as Solution" for confirmation. Thanks!
DavidDocquoyBaudelet
Contributor III
Contributor III
Author

Sorry, but i can't create a case

2021-10-19_14h22_31.jpg

Vinay_B
Support
Support

Hi @DavidDocquoyBaudelet I am checking with our customer support team if your access is okay.

FYI @Sue_Macaluso @Jamie_Gregory 

If this resolves your query, please click on "Accept as Solution" for confirmation. Thanks!
Vinay_B
Support
Support

Hi @DavidDocquoyBaudelet I got a confirmation from customer support that your access is updated now. Can you please try creating a case now and let me know if you still encounter any issues?

Thanks!

If this resolves your query, please click on "Accept as Solution" for confirmation. Thanks!
DavidDocquoyBaudelet
Contributor III
Contributor III
Author

Hi,

I was able to create a ticket.

Thanks a lot.