Skip to main content
Announcements
Qlik Connect 2024! Seize endless possibilities! LEARN MORE
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Haana
Contributor II
Contributor II

Error en licencia qlik sense

Hola!

Soy nuevo en qlik sense, estoy tratando de activar una licencia ya firmada pero me aparece el error: The license key is not  valid. Ya valide la conexión a https://license.qlikcloud.com Alguien sabe el motivo de este error. Y otra duda alguien sabe como puedo identificar mi partner de Qlik, ya que hace mucho que se realizo la compra de esta licencia.

 

Les agradezco mucho, Saludos!

Labels (1)
5 Replies
Anil_Babu_Samineni

Please share the error screenshot? Can you check if you can ping from your central node to that address?

Best Anil, When applicable please mark the correct/appropriate replies as "solution" (you can mark up to 3 "solutions". Please LIKE threads if the provided solution is helpful
Haana
Contributor II
Contributor II
Author

Hola Anil_Babu!

Es correcto puedo hacer ping desde mi nodo central, adjunto error que me muestra.

Muchas gracias, Saludos!

error.PNG

Anil_Babu_Samineni

this is purely related to License team, and also may be you can check here with license Key : http://lef1.qliktech.com/manuallef/default.aspx of validity or expiry and see If your license is valid or not?

Best Anil, When applicable please mark the correct/appropriate replies as "solution" (you can mark up to 3 "solutions". Please LIKE threads if the provided solution is helpful
Haana
Contributor II
Contributor II
Author

Ya lo consulte pero me sigue apareciendo el mismo error ☹️. ¿Sabes como puedo identificar mi partner de Qlik? lo que pasa es que esos datos no los tenemos y hace mucho que realizaron la compra de la licencia.

Agradezco tu apoyo,Saludos!

Anil_Babu_Samineni

There is nothing wrong in that error, are you attempting the same key in different environment's? 

If this issue already resolved, Please accept as solution.

Best Anil, When applicable please mark the correct/appropriate replies as "solution" (you can mark up to 3 "solutions". Please LIKE threads if the provided solution is helpful