Skip to main content
Announcements
Have questions about Qlik Connect? Join us live on April 10th, at 11 AM ET: SIGN UP NOW
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
arian
Contributor
Contributor

Como se actualiza la versión de Qlik Sense Enterprise?

Buenas a todos.

Tengo mi servidor de Qlik Sense corriendo  la versión Febrero 2019 Patch 1, en un Windows Server 2019.

Estuve investigando para actualizar a la versión Junio 2020, pero ni siquera he logrado descargar el archivo del instalador o actualizador.

Es realmente muy complejo? Ni siquiera siguiendo el sitio de ayuda de Qlik he podidio lograrlo.

Tengo alrededor de 6 o 7 aplicaciones desarrolladas. El servidor está como Nodo Central, con persistencia compartida (shared persistence), y también la extensión Geoanalytics FEBRUEARY 2019.

Podrán explicarme como debería ser el proceso de actualización?

 

Labels (4)
1 Reply
Andre_Sostizzo
Digital Support
Digital Support

@arian . Thank you for your question.

Documentation on upgrading to the latest version of Qlik Sense can be found in the Qlik Help site. We also have a Step-by-Step documentation which may be helpful. See link below:

https://community.qlik.com/t5/Qlik-Support-Knowledge-Base/Qlik-Sense-Upgrade-Guide-Step-by-Step-plus...

 

Help users find answers! Don't forget to mark a solution that worked for you! If already marked, give it a thumbs up! 🙂