Skip to main content
Announcements
Qlik Connect 2024! Seize endless possibilities! LEARN MORE
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Anonymous
Not applicable

After loading data loss (Perte de données après chargement)

Hello,

I need your help on a subject I am dealing now. I load a QVD file qlikvew but at a clik on a condition I no longer displayed data, but when I select a field I have my data displayed. What is not normal for me,

this means my dashboard before loading data qvd

good resultat.png

choice of pays.png

When I do the selection of the country after France loading QVD data, I have more my data for France but for other countries there are data.

resultat.png

I made several recharge, check the script but I do not always understand the fact that I lost my data.

can you bring me some ideas?

thank you

Translated with Google Translate - Qlik Community Administrative Team

Bonjour,

J'ai besoin de votre aide sur un sujet que je traite actuellement. Je charge un fichier QVD dans qlikvew, mais lors d'un clik sur une condition je n'ai plus de données affichés, mais quand je sélectionne un champs j'ai mes données qui s'affichent. Ce qui n'est pas normale pour moi,

ceci représente mon dashboard avant chargement de données qvd

bon resultat.png

choix de pays.png

Quand je fais la selection du pays France après chargement des données QVD, j'ai plus mes données pour la France mais pour les autre pays il y a des données.

resultat.png

J'ai fais plusieurs recharge, vérifier le script mais je ne comprend toujours le fait que je perd mes données.

pouvez vous m'apportez des idées?

merci

2 Replies
Agis-Kalogiannis
Employee
Employee

It seems like a data modelling problem to me Stella

Could you give us some more information? maybe a data model snapshot?

Thanks

Agis

Anonymous
Not applicable
Author

Bonjour Agis,

J'ai pu trouver solution à mon problème. Il a fallu que je reprenne les modifications dans mon script pour que tout marche de nouveau.

Merci,

Stella