Skip to main content
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
olguita2014
Creator
Creator

Change of language (Cambio de Idioma)

Hello,

I hope you can help me, Change the application language from Spanish to English. The problem is when I select any dimension, everything becomes a 'minus' (-). And that is not the problem.

Translated with Google Translate - Qlik Community Administrative Team

Hola,

Espero me puedan ayudar, Cambie el idioma al aplicativo de Español a Ingles. El problema es cuando selecciono cualquier dimensión, todo se pone con un  'menos'  (  -  ). Y no se cual es el problema.

3 Replies
Not applicable

Hola,

La traduction en ingles no es correcta. "Y no se cual es el problema." es "And I don't know where the problem comes from" (ahora en tu mesaje se dice "Y no es un problema".. dale!)

Tiene el problema en Espanol tambien o es solamente en Ingles? Puede mandar una plantilla para verlo?

Puede ser que el ingles no es instalado o cualquier cosa como esto... pero pienso mas que son 2 problemas separapadas.

Eva

olguita2014
Creator
Creator
Author

Hello,

The application has a botton to change the idiom : Spanish and English, but I have a problem when I select any dimension, some objects show a line.

Not applicable

Ok, no estoy segura del problema. Pienso qu el button es un desarrollo y que falta la traduction en el dictionario (probamente en un excel).

Hay una formula por monstrar la etiqueta "dia"? Puede me mandar la aplicacion (con or sin datos).

Eva