Skip to main content
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Not applicable

Inetpub for the console files were deleted / Archivos inetpub para la consola fueron borrados

when access the server console Qlik gives me the error that can not find the file at any time according to me they indicate a deleted folder was held .


try installing again qlikserver , but I do not think any folder in Inetpub / wwwroot , I could say that could do to solve my problem.


requests access to another server to perform an installation and see if you can copy that folder, but I prefer to see if you have some kind of alternative solution.


the prompt response is appreciated.


- - -

al momento de accesar a la consola de qlik server me da el error que no encuentra los archivos, en ningun momento segun me indican se realizo un borrado de carpetas.

intente instalar de nuevo el qlikserver, pero no me creo ninguna carpeta en el Inetpub/wwwroot, me podrian decir que pudiera hacer para solventar mi problema.

pedi acceso a otro server para poder realizar una instalacion y ver si se puede copiar esa carpeta, pero prefiero ver si ustedes tienen algun tipo de solucion alterna.

de antemano se agradece la pronta respuesta.


Eddy Osorio

0 Replies