Skip to main content
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Not applicable

IE plugin - advice required

Help!  - I need some specifics on what the difference will be when accessing the server through regular IE compared to using the IE plugin?

I understand that the user-experience is optimized through use of the plugin, BUT ARE THERE SIGNIFICANT FUNCTIONAL FEATURES THAT CAN ONLY BE ACCESSED WITH THE PLUGIN??

Many thanks for your advice on this.

(I am using v10 sr3)

3 Replies
Not applicable
Author

The difference between Ajax and IE Plug in is getting less as they move through versions but the following is only available in IE Plug in

Animation on Pie chart (when you hover over a segment it pulses

Use of Graphics - Far Clunkier in Ajax than in IE Plug in and sometimes resizes graphics thus ruining screen layouts

Printing - Have had users having problems with printing reports that went away with IE Plug in

Hope that helps

Not applicable
Author

Ich werde ab 05.09.2011 nicht im Büro sein. Ich kehre zurück am

23.09.2011.

Ich werde Ihre Nachrichten nach meiner Rückkehr beantworten.

Diese E-Mail kann Betriebs- oder Geschäftsgeheimnisse oder sonstige vertrauliche Informationen enthalten. Sollten Sie diese E-Mail irrtümlich erhalten haben, ist Ihnen eine Verwertung des Inhalts, eine Vervielfältigung oder Weitergabe der E-Mail ausdrücklich untersagt.

Bitte benachrichtigen Sie uns und vernichten Sie die empfangene E-Mail. Vielen Dank!

Not applicable
Author

Ich werde ab 05.09.2011 nicht im Büro sein. Ich kehre zurück am

23.09.2011.

Ich werde Ihre Nachrichten nach meiner Rückkehr beantworten.

Diese E-Mail kann Betriebs- oder Geschäftsgeheimnisse oder sonstige vertrauliche Informationen enthalten. Sollten Sie diese E-Mail irrtümlich erhalten haben, ist Ihnen eine Verwertung des Inhalts, eine Vervielfältigung oder Weitergabe der E-Mail ausdrücklich untersagt.

Bitte benachrichtigen Sie uns und vernichten Sie die empfangene E-Mail. Vielen Dank!