Qlik Sense Server, Start/Stop Services through .bat file

ESP:

Quiero compartir mi problema y cómo lo solucioné.

Me encontré con la problemática de tener que reiniciar los servicios de Qlik Sense Server y por no tener acceso al servidor me surgió la idea de realizar una App que ejecute un archivo .bat con las sentencias de apagar y prender automaticamente los servicios. Dejo el codigo a continuacion, el cual se pega en un archivo .txt y se guarda como .bat, luego en el script de la App agregar el siguiente codigo para ejecutar dicho archivo. Luego a traves de una tarea de recarga de la App vamos a poder dalr funcionalidad al .bat.

ENG:

I want to share my problem and how I solved it.
    I came across the problem of having to restart the services of Qlik Sense Server and for not having access to the server I came up with the idea of making an App that runs a .bat file with the statements to automatically turn off and turn on the services.

I leave the code below, which is pasted in a .txt file and saved as .bat, then in the App script add the following code to execute the file.

"Execute C:\Qlik\QVS_StopAndStart.bat;". Then through a task of recharging the App we will be able to give functionality to the .bat

net stop "QlikSenseEngineService"

net stop "QlikSenseProxyService"

net stop "QlikSensePrintingService"

net stop "QlikSenseSchedulerService"

net stop "QlikSenseServiceDispatcher"

net stop "QlikSenseRepositoryService"

net stop "QlikSenseRepositoryDatabase"

timeout 5

net start "QlikSenseRepositoryDatabase"

net start "QlikSenseRepositoryService"

net start "QlikSenseEngineService"

net start "QlikSenseProxyService"