Skip to main content
Announcements
Qlik Introduces a New Era of Visualization! READ ALL ABOUT IT
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
DashboardLoket
Contributor
Contributor

Uitleg verzuimdashboard

Ik ben op zoek naar de definities van kort, middel en lang verzuim.

 

En kunnen jullie mij vergelijken hoe het (maandelijkse) ziekteverzuim percentage wordt berekend?

Labels (1)
3 Replies
Ajay_Ananthnarayan

Hi, 
Can you please help us understand your problem statement? 

DashboardLoket
Contributor
Contributor
Author

We willen graag weten wat in het dashboard wordt bedoeld met kort verzuim, middel verzuim en lang verzuim. Is kort verzuim bijvoorbeeld 2 dagen of 5 dagen, waar wordt de grens getrokken?

De andere vraag is:
hoe wordt het perecentage verzuim berekend? Dus stel een vestiging heeft in de maand januari 6,49% verzuim.... hoe is dit berekend? Hoe komen jullie aan 6,49%?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

We would like to know what is meant in the dashboard by short-term absenteeism, medium-term absenteeism and long-term absenteeism. For example, is short-term absenteeism 2 days or 5 days, where is the line drawn?

The other question is:
How is the percentage of absenteeism calculated? So suppose a branch has 6.49% absenteeism in January... how is this calculated? How did you arrive at 6.49%?

DashboardLoket
Contributor
Contributor
Author

Ik heb hier nog geen antwoord  op mogen ontvangen. 

Bij deze nogmaals de vraag:

kunt u mij vertellen wat de definities zijn van kort, middel en lang verzuim in het Dashboard van Loket?

 

En vraag 2: 

hoe wordt het percentage verzuim berekend? Dus stel een vestiging heeft in de maand januari 6,49% verzuim.... hoe is dit berekend? Hoe komen jullie aan 6,49%?