Do not input private or sensitive data. View Qlik Privacy & Cookie Policy.
Skip to main content

Announcements
Qlik Open Lakehouse is Now Generally Available! Discover the key highlights and partner resources here.
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Not applicable

Reading problem on C: \ ProgramData \ QlikTech \ DistributionService \ 1 \ Log (Problème de lecture sur C:\ProgramData\QlikTech\DistributionService\1\Log)

Hello,

When launching an extraction, I get an error that says that it is impossible to read a .txt file in C: \ ProgramData \ QlikTech \ DistributionService \ 1 \ Log

I stopped the services, restart the Windows server and I still have the problems

Bonjour,

Translated with Google Translate - Qlik Community Administrative Team

Lors du lancement d'une extraction, j'ai une erreur qui m'indique qu'il est impossible de lire un fichier .txt sous C:\ProgramData\QlikTech\DistributionService\1\Log

J'ai arrêté les services, redémarrer le serveur Windows et j'ai toujours le problèmes.

1 Solution

Accepted Solutions
Not applicable
Author

J'ai trouvé .

Il s'agissait d'une option de gestion des logs côté serveur qui était décochées.

J'ai à nouveau mes logs, par contre j'ai une erreur de connexion. Pour moi le tnsname.ora est correct et en pas à pas le OLEDB se connecte bien.

C'est quand j'arrive sur le premier SELECT * que j'ai une erreur.

Erreur.gif

View solution in original post

3 Replies
alexandros17
Partner - Champion III
Partner - Champion III

Only 1 file or all? If only 1 may be it is corrupted .... what kind of error do you have when you try to open it?

Not applicable
Author

Voici l'erreur.erreurServeur.png

Seulement ce fichier (20150623) n'existe pas.

On dirait qu'il n'arrive plus à le créer.

Cela fonctionnait avant.

Not applicable
Author

J'ai trouvé .

Il s'agissait d'une option de gestion des logs côté serveur qui était décochées.

J'ai à nouveau mes logs, par contre j'ai une erreur de connexion. Pour moi le tnsname.ora est correct et en pas à pas le OLEDB se connecte bien.

C'est quand j'arrive sur le premier SELECT * que j'ai une erreur.

Erreur.gif