Skip to main content
Announcements
See what Drew Clarke has to say about the Qlik Talend Cloud launch! READ THE BLOG
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Anonymous
Not applicable

paleta de colores

Buenos días,

Tengo la siguiente duda llega a la hora de configurar los cuadros de mando, necesito aplicar una paleta de colores. Necesito cargar una paleta de colores de la cual dispongo los codigos RGB. Mi intención es que Qlik Sense me muestra por defecto esta paleta de colores.

He intentado (y logrado) modificar cada una de las visualizaciones con los colores que me interesan, pero al hacerlo de esta manera no dispongo de la leyenda para poder mostrar las series y/o valores de los atributos de las visualizaiones.

Gracias por vuestra ayuda de antemano.

Un saludo.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Good Morning,

I have the following doubt comes when setting up the dashboards, I need to apply a color palette. I need to load a color palette of which I have the RGB codes. My intention is that Qlik Sense shows me by default this color palette.

I have tried (and succeeded) to modify each one of the visualizations with the colors that interest me, but when doing it in this way I do not have the legend to be able to show the series and / or values ​​of the attributes of the visualizations.

Thank you for your help in advance.

0 Replies