Skip to main content
Announcements
Introducing Qlik Answers: A plug-and-play, Generative AI powered RAG solution. READ ALL ABOUT IT!
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Anonymous
Not applicable

convertir PDF en base64

Spoiler
Bonjour,
Je souhaite pouvoir classer des PDF issus d'un scanner, dans des répertoires spécifiques d'après un mot clé. A priori, il me faut d'abord convertir le pdf en base64.
Auriez-vous une solution à m'apporter ?
Merci
--------------------- I am not very good in English but I try it--------------------
Hello,
I wish dispatch PDF's files from my scanner, in specific directories. It would seems, I have to convert the pdf's file to base64.
Would you have a solution to bring me ?
Thanks
Labels (2)
11 Replies
Anonymous
Not applicable
Author

Good evening
I replaced the tJavaRow with a tJava, copied in the tJava the code you had given previously but unfortunately, the only possible link between the tJava and the tFilterRow remains the Main row

As a reminder, the purpose of all this, allow me to read PDF (or JPG) from a scanner and be able to sort into specific folders based on a keyword that would be detected in the text.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bonsoir
J'ai remplacé le tJavaRow par un tJava, recopié dans le tJava le code que vous aviez donné précédemment mais malheureusement, le seul lien possible entre le tJava et le tFilterRow reste le Main row.

Je rappelle le but de tout ceci, me permettre de lire des PDF (ou des JPG) issus en masse d'un scanner et pouvoir les trier dans des dossiers spécifiques en fonction d'un mot clé qui serait détecté dans le texte. 

 

Anonymous
Not applicable
Author

hi, 

i am trying to Insert PDF Attachments into Salesforce.com, and i follow your process, i have this error in the your java code : 

      in :  documentInFile = new FileInputStream(file);

            --> documentInFile cannot be resolved to a variable

and : byte documentData[] = new byte;

           --> Syntax error, insert "Dimensions" to complete Expression