Skip to main content
Announcements
See what Drew Clarke has to say about the Qlik Talend Cloud launch! READ THE BLOG
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Not applicable

Help please...

quant j'ouvre une fichier qlikview .il s'affiche ce message d'erreur , je sais pas qui ce que je faire.

merci d'avance .

error.jpg

6 Replies
Not applicable
Author

I can't write in French so apologies in advance. This is a limitation of the free QlikView Personal Edition. The Personal Edition only allows you to open QlikView files that were created on your computer. It looks like you tried to open an external QVW file that was sent to you by someone else, or you downloaded from somewhere.

You will need to buy a QlikView license to unlock the ability to open any QVW.

Not applicable
Author

thx for your answer jones , yeah that's true , i was try to unstall and instale qlikview but dont work .

Not applicable
Author

Bonjour,

Comme expliqué en anglais dans la réponse de khs, ce message d'erreur vous informe que vous avez dépasser la limite de la version personnelle (gratuite) de QlikView. Il vous est en effet possible d'ouvrir au maximum 5 fichiers créer par d'autre personne. Vous pouvez continuer à l'utiliser en créant vos propres applications, mais vous ne pourrez plus ouvrir d'autre fichier, a moins de posséder une licence payante.

Not applicable
Author

merci patrice , bas est ce que je peut désinstaller et  un installer qlikview , bas est ce que  ça va marche ?

cordialement.

Not applicable
Author

Non cela ne pourra pas fonctionner, a moins d'utiliser un autre ordinateur.

Not applicable
Author

oui oui ,'ai essayer mé ça marche plus , mnt j'ai essayer avec un autre ordinateur  c bien

merci